31.12.2009

Merhaba merhaba merhaba dünya, insanlar, umutlar, sevgiler, sevgililer........Blogu oluştururken sürekli yazacağımı düşünen ben uzun atlama rekorları kırıp uppp uzun aralıklarla yazabiliyorum. Çünkü berkoş + ipoş birde kocişimi ekle, biraz hastalık filan serp, berkoşun dersleri, ipoşun yemek yeme pardon yememe problemlerinide garnitür olarak ekledin mi işte sanan güzel bir neden yaptık bile....
Neyse bu kadar konuya giriş yaptıktan sonra gelelim asıl konumuza. Konu son bir yıldır aynı. Diyet, zayıflama ama yerinde de sayma. Üff üfff üüffff. Bu aralar bir kımıldama var bende ama kazma kürekle topyekün mücadele gerekiyor. Eh sıra onada gelecek tabii. Hep böyle alımlı, çalımlı azıcıkta kilolu olunmaz ki. Alımlı, çalımlı ve ideal kiloda da olmak lazım. 2010'da saat 02'ye gelirken ben bunları yazıyorsam dünyaya ve benim adım da XXXXX.X ise ben de zayıflarım.
Sevgiler bütün umutlarını ve hayallerini asla bırakmayanlar. Her vazgeçişten sonra bir kez daha deneme cesareti bulanlar. Selamlar sevgiler üzerinize olsun................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder