18.08.2009

MAVİ HEDEFİM

Merhaba
Bu gün yeni bir pantolon denerken kendimi ne kadar da kandırdığımı anladım bir kez daha. Aslında bir kez daha demek yanlış oldu. Hiç böyle kandırmamıştım kendimi. Kilo vermediğim halde etim sıklaşıyor hiç olmazsa diye düşünmek başka ne olabilir ki....
Pantolon öyle komik durdu ki üstüm de. Kalça bölgeleri kocaman kocaman. Üffffffffffffffffffff (mavi yüzünü buruşturur burada). Aslında dünyada herşeyde bir yol var görmek isteyene. Eğer ben o mağzaya gitmeseydim o kiloları görmeyecektim ve bugün öğlen önüme konan ton balıklı sandaviç'i bir güzel yiyecektim. Ama ne oldu. YEMEDİM.
Onun yerine az yoğurt yedim. Aferim bana. Ama asıl mesele akşam. Annem şimdiden haber verdi. Akşama sıkma yapacaklarmış. Dün olsa yerdim belki. Ama bu gün yemem.
Sevgili ucuc_mariposa'nın dediği gibi bütün dünyayı yiyemem ki. Eninde sonunda doyuyorum. 3'de bir 5'de bir.
Boş ver artık şişman uzun boylu GENÇ İRİSİ olmaktansa zayıf, düzgün vücutlu, şirin güzenli biri olmaya karar verim.
Bu günün zayıflama sırrı
---------1 aylık 15 günlük hedefler yok. Şimdiki hedefim akşamı geçirmek. Ne ile 2 kaşık zeytinyağlı taze fasülye, 2 dilimlenmiş tuzsuz domates ile. Neymiş kısaca akşama sıkma yoook (hühühühühüh hühühüh hhhühü.. Burnum aktı mendil verin bana. Aciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilll)

2 yorum:

  1. Bloğun hayırlı olsun maviş çiçek...
    Sıkma yok sıkma canımı sıkarım canını ehehe:)
    Tamam saçma sapan konuşmayı bırakıyorum, Allah yardımcımız olsun ben gidip salatamı yiyeyim bebişimi zıplataraktan sporumu yapayım :)

    YanıtlaSil
  2. sevgili mavi herkezin gittiyer aynı ha 5-10 kilon fazla olmuş ha az olmuş giderken mutlu olmak sevdiklerin beraber olmak herşeyden daha önemli seni sen olduğun için seven birisi varsa hayatında varsın 10 kilo fazlan olsun beraber mutlu olabiliyorsan hayattan başka ne isteyeceksin yarının garatisi var mı hayatta eziyet ediyorsun kendine sağlıklıysan boş ver

    YanıtlaSil